Nőnapi virágdekoráció

 2011.03.07. 21:07



Szálas virág helyett ajándékozzunk valami mást!


Hozzávalók: 1db piros színű műanyag tál, pár db műlevél, pár darab művirág, 1db toboz, 1 kisebb tekercs szalag, pár szem mogyoró dekorációhoz, pár db díszgyöngy, pár kocka csokoládé.

Elkészítés:
Ünnepeljük ezt a napot virágokkal!
Egy piros színű műanyag tálat vettem elő, és műlevelekkel félig kibéleltem az edényt. Kétszínű művirágom volt itthon ezeket a tál közepébe szúrtam, majd köré apró leveleket szórtam. Bal oldalra helyeztem egy aranyszínű tobozt, és hogy még színesebb legyen a virág dekoráció egy kisebb tekercs szalagot bepödörtem, és a kompozícióra ráraktam. Éreztem, hogy még valami hiányzik, és akkor jutott eszembe mi lenne, ha egész mogyoróval tenném színesebbé ezt a virág összeállítást.
Szerettem volna egyedivé varázsolni a virágrakásomat, és akkor ki találtam, hogy olvasztok csokoládét, és azt tapasztom az edény külsejére. Forró gőz felett picit meg olvasztottam a csoki kockákat, de nem tördeltem szét.
A meg olvadt édesség darabkákat az ujjammal a tál oldalához nyomtam jó erősen. Mikor láttam, hogy nem válik le a massza díszgyöngyöket, nyomkodtam a csokikba. Ahogy elkészültem ezzel is az egyik művirágom leveleit leszedegettem, és a tál elejét ki raktam vele. Úgy tudtam hozzá rögzíteni az edényhez, hogy a csokiba szúrtam a szirmokat. Végül a maradék dísz szalagot olló segítségével begöndörítettem, és a szirmokra a műanyag tál elejére rátekertem. Pár percre betettem a hűtőbe a csoki miatt.
Pillanatok alatt elkészült, és eléggé mutatós az asztalon!
Én ezzel a virág kompozícióval kívánok minden nőnek Boldog Nőnapot! :)

Kellemes készülődést mindenkinek!


Nőnapi virágdekoráció:

Címkék: kosár virágok nőnap dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr372719859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása