Rakott párolt zöldség

 2010.09.15. 20:18

 

 

 

Készítsünk valami különleges ebédet!

 

Hozzávalók: fél-kg zöldségkeverék, 4-evőkanál vaj, 2-kiskanál ételízesítő, 2-csipet fokhagymapor, 2-db tojás, fél-szál paraszt kolbász, fél-fej lila hagyma, 1-evőkanál tejföl, 2-szelet lapka sajt, csipet bors.

 

Elkészítés: Mindazoknak ajánlom a következő receptet, akik szeretik kipróbálni a változatos ételeket! Egy serpenyőt fogtam, engedtem bele 2dl vizet, majd hozzáadtam 2-evőkanál vajat, 1-evőkanál ételízesítőt, csipet fokhagymát, csipet borsot, és közepes lángon kavargattam.

Mikor a fűszerek kezdtek összeérni beleszórtam a zöldség keveréket is. Addig pároltam, amíg el nem főtte a levét, és persze puhára nem főtt a nyers zöldségem. Miközben főtt meg csináltam a rakott öntetem hozzá.

Egy kisebb lábasba pakoltam 2-db tojást, és annyi vizet engedtem rá, hogy ellepje.

Ezután sót, és ecetet öntöttem a tojásokra, hogy könnyedén le tudjam szedni majd a héját, és készre főztem. Egy kisebb serpenyőbe engedtem 1-dl vizet, bele tettem 2-evőkanál vajat, 1-kiskanál ételízesítőt, csipet borsot, csipet fokhagyma port, 2-szelet lilahagymát, a felkarikázott kolbászt, jól elkavartam, és a már készre főtt 2-db tojást is bele szeleteltem. Így főztem 10-percig, utána a 2-szelet lapka sajtot bele csipegettem, és jól megforgattam fakanállal, és végül a tejfölt is hozzá csurgattam.

Még pár percig hagytam össze főni.

A kész zöldséget egy tányérra lapátoltam, és mellé szedtem a kolbászos, tojással készült rakott öntetem.

Nagyon finom, és nem árt néha a változatosság! :)

 

Jó étvágyat! 

 

Elkészítési idő: 35-perc

 

Rakott párolt zöldség:

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: olcsó recept zöldség ételek egyszerű párolt

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr872298891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása