Gyümölcstorta

 2010.05.30. 20:20



Milyen édességet készítsünk egyszerűen?


Hozzávalók:
fél kg háztartási keksz, (bármilyen tea keksz jó hozzá, ) 1-csomag pudingpor, 2-kanál cukor, 3dl tej,  4-evőkanál eperdzsem, pár darab gyümölcs, ( akármilyen gyümölccsel díszíthetjük).

Elkészítés
: Egy lábast fogtam, és a kekszet lereszeltem, úgy hogy a édes reszelék újnyi vastagon álljon az edény alján. Majd a puding porhoz cukrot adtam, és tejet. Így jól összekavartam, és a tűzhelyen sűrűre főztem. Ahogy kész lettem vele a mosogatóba öntöttem hideg vizet, és beleraktam a pudingot hűlni. Egy jó tanács én mindig meghintem a készre főzött pudingot egy kis cukorral, mert így nem bőrösödik meg a teteje hűlés közben. Amikor a vaníliás masszám kihűlt vastagon rákentem a reszelt kekszre. Nekem volt itthon banánom, és eprem, és ezeket vártam a pudingra, és végül eperdzsemmel kentem meg a tetejét. Látványos, és isteni finom.

Ajánlom mindenkinek az elkészítését!


Vigyázat gyorsan fogy! :)

Elkészítési idő: 45 perc

Gyümölcstorta:

 

 

Címkék: gyümölcs olcsó torta ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr92043112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása