Csöröge

 2010.06.12. 21:29



Aki édes szájú az nagyon örülni fog ennek a receptnek!


Hozzávalók:  3- marék liszt, 2- tojássárgája, csipet só, pici ecet, 2- evőkanál cukor, 2- tojásfehérje.

Elkészítés: Egy tálba szórtam 3- nagy marék lisztet, 2-tojássárgáját, a sót, ecetet, és végül a cukrot. Fakanál segítségével jól összekavartam, majd a kezemmel átgyúrtam jó alaposan. Kilisztezett nyújtófára helyeztem a kész tésztát, és kisújnyi vastagságúra nyújtottam. Elővettem egy kést, és a nyers tésztát felkockáztam, és a kocka két szélét bevágtam. Utána mindkét oldalon a tészta sarkát áthúztam a vágott résen, és ekkor kaptam rombusz alakot. Forró olajban készre sütöttem. Figyelni kell, mert gyorsan átsül a tészta. Mikor ezzel is kész lettem egy lábasba vizet öntöttem, és forrni hagytam. A lábasra helyeztem egy üveg edényt belecsurgattam a tojások fehérjét, és forró gőz fölött félig felvertem, aztán cukrot szórtam bele, és így kavartam kész kemény habbá. Tojásfehérje habba lehet mártani az édes tésztát, és lehet fogyasztani.
Isteni finom, és nagyon egyszerű az elkészítése.

Ajánlom mindenkinek a kipróbálását! :)


Elkészítési idő: 30 perc

Csöröge:

Címkék: olcsó édesség recept ételek egyszerű

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr452077064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása