"Hamis" rakott krumpli

 2010.05.05. 19:24



A rakott krumpli nagyon finom, de előfordul, hogy nincs meg hozzá minden hozzávaló.

Hozzávalók: Fél kg krumpli, 4db tojás, fél kg darált hús, (bármilyen hús jó hozzá), 1-doboz tejföl, 1-csomag lapkasajt, 15dkg vaj, 2-kiskanál delikát, 1db vöröshagyma, 1db paradicsom, (vagy pici sűrített paradicsom konzerv), fél kiskanál feketebors, fél kiskanál só.

Elkészítés: Szeretem a rakott ételeket, de sokszor előfordul, hogy valamit elfelejtek hozzá megvenni, ilyenkor feltalálom magam, és az itthoni alapanyagokból készítek valami finomat.
Egy lábasba raktam 4db tojást, és picit megsóztam, hogy könnyen le tudjam szedni majd róla a héját. Közben egy serpenyőbe öntöttem 2dl vizet, 10dkg vajat, pici feketeborsot, daraboltam hozzá pár karika vöröshagymát, pici sót, egy fél paradicsomot, és végül a darálthúst. Megkavartam, és ezt is hagytam megfőni. A sütőből a tepsit kivettem és nyersen a megpucolt, és karikára vágott krumplival kiraktam az alját. Olvasztottam egy kis vajat, és rá folyasztottam, megszórtam delikáttal, és feketeborssal, majd a sajtnak a felét ráraktam. Mikor készre főtt a tojás picit hagytam hideg vízbe állni, és megpucoltam, és 2db-ot hézagosan rákarikáztam a burgonyára. Ahogy a hús megfőtt erre ráborítottam, és a maradék 2db tojást most szeltem a tetejére. Egy kisebb doboz tejfölhöz vizet engedtem, hogy több legyen, és rálocsoltam, és ami megmaradt sajtom azt végül rá helyeztem a rakott étel tetejére.
Előmelegített sütőben 15-percig sütöttem.
Utána lehet tányérra szedni, és savanyúsággal fogyasztani.
Jó étvágyat kívánok hozzá!

Elkészítési idő: 50perc

„Hamis” rakott krumpli:


Címkék: tojás krumpli recept hús ételek rakott egyszerű párolt könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr261977193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása