Ünnepi édestekercs

 2011.12.23. 21:12

Íme egy egyszerű ünnepi desszert!


Hozzávalók:

50 dkg háztartási keksz ( bármilyen lehet)

1 csomag vaníliáscukor

3 kocka tejcsokoládé

1 evőkanál eperdzsem

2 db kiwi

kókuszreszelék

tej

 

Elkészítés:

Egy nagyobb tálba lereszeltem az édes tallérokat, és egy csomag vaníliáscukorral elkavartam.

Gőz fölött megolvasztottam a csokikockákat, aztán kevés tejjel felöntöttem, majd hozzálocsoltam

a kekszreszelékhez, és jól összedolgoztam fakanállal. Alufóliapapírt terítettem az asztalra és a masszából pár kanállal raktam rá, utána határozott mozdulattal egy téglalapot csináltam. Egy evőkanál eperdzsemet kentem a tetejére, a végén két kiwit karikáztam fel , és azt tettem rá. Feltekertem az alufóliapapírba, és egy tekercsem lett végeredménynek. A hűtőbe toltam egy órára, utána vizes késsel fölszeltem, és kókuszreszelékkel megszórva lehet tányérra helyezni, és fogyasztani.

 

Én ezzel az édességgel kívánok mindenkinek Boldog Ünnepeket!


Ünnepi édestekercs

Címkék: ünnep olcsó ételek egyszerű hellókarácsony tekercs könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr803491940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása