Ünnepi ehető díszek

 2011.12.06. 18:48

 

Már nincsenek meg a tavalyi díszek? Az ideiek garantáltan nem lesznek meg!

Mert megesszük.

 

Hozzávalók:

1tábla tejcsokoládé ( akármilyen lehet)

1 kiskanál kristálycukor

1 kiskanál napraforgóolaj

1 db bonbonos doboz

1 tekercs ezüst színű szalag

díszgyöngy

fehércérna

 

Elkészítés:

Egy lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam, utána egy üvegedényt ráhelyeztem, és beletörtem a csokit. Ráborítottam az olajat, és addig kavartam míg megolvadt az édességem.

A bonbonformákat teleöntöttem a híg édes masszával, és hagytam egy félórát, hogy jól megdermedjen. A szilárd csokiformákat kipattintottam a műanyag dobozból, és egy tányérra pakoltam. Egy tűt kerestem, és fehércérnát fűztem bele, azután az egyik édesformát a kezembe vettem, és tűvel átszúrtam, majd a fehércérnából akasztót készítettem.

Így jártam el az összes ehető dísszel. Kicsit üresnek éreztem így a díszt, fogtam és az összes akasztóra egy masnit kötöttem a szalagból.

Ezután a csokidíszeket benedvesítettem, és beleforgattam kristálycukorba, végül díszgyöngyökkel tettem még színesebbé.


További kellemes készülődést kívánok az ünnepekre mindenkinek!

 

Ünnepi ehető díszek:

 

 

 

 

Címkék: ünnep karácsony olcsó csoki egyszerű hellókarácsony dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr243443653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása