Forgatott sajtos

 2011.07.21. 18:35


Hozzávalók (2 főre)
4szelet kenyér (bármilyen lehet)
3db tojás
1evőkanál tejföl
10dkg sajt( trappista)
napraforgó olaj
ízlés szerint delikát





Elkészítés:
Kezdjük a reggelt egy kiadós, és egyszerű reggelivel!
Egy serpenyőbe öntöttem olajat, és a tűzhelyre raktam melegedni. Addig egy mély tányérba csurgattam 3db tojást, és villa segítségével felvertem, majd hozzá adtam a tejfölt, és ízesítettem delikáttal. Jól elkavartam, és egyenként belemártottam a  kenyér szeleteket a tojásos keverékbe, és a forró olajban készre sütöttem. Szalvétára szedtem ki a készre sült reggelit, és reszelt sajtba megforgattam mindet. Hagytam pár percet míg rá olvad a sajt. (Bár nekem lapka sajtom volt itthon, és ebből csipegettem a tetejére.)
Forró citromos teával lehet fogyasztani.

Címkék: reggeli olcsó ételek sajt könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr403087070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása