Kolbászos tekercs

 2011.07.02. 21:36



Hozzávalók:
50dkg darált hús ( sertés)
1cs. szalámi ( bármilyen)
1db tojás
2 evőkanál tejföl
1 kiskanál tejszín
1db paradicsom
1 szelet kenyér ( fehér)
1db lila hagyma
ízesítettem delikáttal
fokhagymaporral
borssal
majoránnával


Elkészítés:
Egy tálba raktam a következőket: a darált húst, a tojást, belecsipegettem az áztatott kenyeret, a felaprított hagymát, és paradicsomot, majd ízesítettem delikáttal, fokhagymával, borssal, majoránnával. Összedolgoztam fakanál segítségével, és félre tettem. Egy nagyobb tepsit elővettem
, és az egyik felébe fagyott hasábburgonyát szórtam a másik felét kiraktam hosszába a szalámi karikákkal, és erre pakoltam rá a nyers húsos masszát, és egy hosszú rudat formáltam belőle.
A rúd tetejét bevontam a maradék szalámival, és betoltam az előmelegített sütőbe, és 180 fokon készre sütöttem. A készre sült rudat felszeltem, és egy bögrébe lapátoltam a tejfölt, és a tejszínt, majd ezzel az öntettel öntöttem le, és apróra darabolt vöröshagymával szórtam gazdagon.
Tálalásnál sült burgonyát pakoltam a kolbászos tekercs mellé.

Jó étvágyat kívánok!

 

Kolbászos tekercs:
 

Címkék: olcsó ételek egyszerű tekercs könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr833033450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása