Birkamájgombóc leves

 2011.06.27. 16:35

 

 

Kényeztessük szeretteinket valami különleges ebéddel!

 

 

 

Hozzávalók:

 

15dkg birkamáj

1db tojás

1 szelet kenyér

½ fej vöröshagyma

bors

4 szál sárgarépa

2 szál fehérrépa

ízlés szerint delikát

fokhagymapor

majoranna

 

Elkészítés:

 

A zöldségeket megtisztítva, és felszeletelve egy lábasba beleraktam, és felöntöttem annyi vízzel , hogy bőven ellepje. A hagymát a héjától megszabadítottam, és a felét a felkészített zöldségek közé beledobtam. Delikáttal ízesítettem, és lefedve hagytam közepes lángon főni. Addig a birkamájat alaposan megtisztítottam, és egy tálba kézi reszelő segítségével lereszeltem. Hozzá adtam a maradék hagymát apróra vágva, és egy kisebb szelet kenyeret jól beáztattam, és a belsejét bele csipegettem, majd szórtam hozzá ízlés szerint: sót, borsot, fokhagymaport, majorannát ,és még az elején hagytam a répákból 2 szeletet, és reszelővel rá reszeltem, ezután jól összedolgoztam. Vizes kézzel apró gombócokat formáltam, és a fövő levesbe pottyantottam a golyókat. Lassú tűzön készre főztem, majd tálaltam, és pici petrezselyem zölddel megszórva lehet fogyasztani ebédre.

 

Igazán különleges ízt adott a levesnek a birkamáj!!!!

 

Jó étvágyat kívánok!!:)

 

Elkészítési idő: 30 perc

 

Birkamájgombóc leves:

 

Címkék: leves recept ételek gombóc egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr83019196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása