Csurgatott tészta

 2011.06.07. 20:51

 

 

Készítsünk ebédet egy csomag tésztából, és némi hozzávalóból!


Hozzávalók: 1kg tészta, ízlés szerint delikát, fokhagymapor, bors, egy kisebb kiszerelésű natúr joghurt, 1 evőkanál sajtkrém, 1db paradicsom, csipet petrezselyemzöld.

 


Elkészítés: Egy nagyobb lábasba félig fizet engedtem, és forrni hagytam, majd 1kg tésztát beleszórtam, és egy kávéskanál olajat csurgattam hozzá, hogy a tészta ne tapadjon össze.

Ahogy a tésztám megpuhult, és szinte az összes víz elfőtt róla lehúztam az edényt a tűzről, és hozzáadtam ízlés szerint delikátot, borsot, majd fokhagymaport, és jól elkavartam.

Ezután a sajtrémet dolgoztam el a tésztán, és a natúr joghurtot.

Picit visszahúztam a zománcos edényt a tűzre, és kavargattam közben, hogy le ne égjen a tészta.

Egy darab paradicsomot jól megmostam, és apró darabokra felkockáztam , és az ételbe dobáltam, és hagytam, hogy a paradicsom kicsit megpuhuljon. Én még öntöttem egy pici meleg vizet a tésztás ételre, hogy ne ragadjon le, és ahogy kész lett tányérra szedtem belőle, és aprított petrezselyem zölddel díszítettem .

Végtelen egyszerű, és könnyen elkészíthető.

A sajtkrém, és a paradicsom finom ízt kölcsönzött ennek az ételnek.

 

Jó étvágyat kívánok!

 

Elkészítési idő: 20 perc


Csurgatott tészta:

 

 

 

 

 

 

Címkék: ételek tészta egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr912965729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása