"Csicsás" csirkemell

 2011.05.29. 21:34




Belegondoltatok már abba, hogy sok étteremben is hasonló ételeket készítenek, mint te otthon, csak éppen gazdagon díszítik, és ez teszi igazán olyan gusztává!

 

Hozzávalók: 4db nagyobb csirkemellfilé, 1evőkanál vaj, 1evőkanál kenhető krémsajt, ízlés szerint só, csipet bors, 1kiskanál delikát, 2db alma, 2 evőkanál tejföl.

 

Elkészítés: Egy jénai tálat kikentem a vajjal, majd a sajtkrémmel. A meghámozott almákat apró darabokra vágtam, és a vajazott edény alját kibéleltem a gyümölccsel. A húsokat alaposan megmostam, és sóval, majd borssal beszórtam, ezután az almadarabokra helyeztem. A maradék gyümölcsszeleteket a hús tetejére halmoztam.

2 evőkanál tejfölt belecsurgattam egy bögrébe, és felhígítottam vízzel, és a húsrakásra locsoltam.

Delikáttal gazdagon megszórtam, és előmelegített sütőben készre sütöttem.

Főtt burgonyával tálaltam az almával rakott ételemet.


Finom ízt kölcsönzött ennek az egyszerű ételnek az alma, és a sajt!

 

Jó étvágyat kívánok!:)

 

 

Csicsás” csirkemell:

 

 

Címkék: hús ételek egyszerű almás könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr552941806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása