Chips házilag

 2011.05.07. 21:16



Chipset meglehetősen könnyen tudunk készíteni, ha oda figyelünk pár dologra!

Hozzávalók: olaj, burgonya, só.

Elkészítés: Egy nagyobb tálat kibéleltem egy tiszta konyharuhával, és félre toltam. Majd a burgonyákat egyenként meghámoztam, és jól átmostam. Törölgetővel megtörölgettem a krumplikat, és a kibélelt edénybe szeletelővel hajszál vékony karikákra szeleteltem mindegyiket.
Ezután egy másik konyharuhával befedtem a még nyers karikákat, és pár percig hagytam, hogy minél szárazabb legyen a burgonya. Hiszen, ha meleg olajba tesszük a vizes burgonyát egyrészt, csapni fogja az olajat, másrészt pedig nem sül ropogóssá, mint a chips. Ez a titka forró olajba kell készre sütni, és nem szabad, hogy nagyon vizes legyen a burgonya, és persze minőségi krumpliból készítsük.

Az olajat jól meghevítettem, és a fél száraz karikákat belepakoltam, és jól, átsütöttem. Figyeltem arra, hogy ne süssem nagyon meg, mert hirtelen készre sült a burgonyám.
Aztán szalvétára kiszedtem, és sóztam.
Aki szereti, paprikázhatja isteni finom úgy is.

Ajánlom mindenkinek a házilag elkészített chipset, mert nagyon finom, ha jól el van készítve, és egyszerű is, és persze jóval olcsóbb, mint a bolti!

Jó étvágyat kívánok! :)

Chips házilag:


 

 

Címkék: burgonya olcsó ételek sült egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr262885920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása