Húvséti asztali koszorú

 2011.04.09. 21:15

 

 

Nem csak karácsonykor dekorálhatjuk az ünnepi asztalunkat koszorúval!

 

Hozzávalók: 1db művirágnak a szára, 4 db tojás, 1 nagyobb marék műfű, pár db műlevél, pár db élővirág, különböző színű filcek.

Elkészítés: Elővettem egy művirágot, és egyenként lecsipegettem a leveleket, majd a tetejéről is leszakítottam a virágot. Ezután a tojások mindkét oldalát, picit megütögettem, és apró lukat csináltam, aztán kifújtam a tojás tartalmát. Különböző színű filcekkel kidekoráltam a tojásokat, majd fogtam a lecsupaszított virágszárat, és óvatosan felfűztem a kifestett tojásokat, ezt követően a szárnak a végeit összecsavartam, és ekkor kaptam egy koszorúformát. Nem maradt más hátra, mint a tojások közé a letépkedett műlevelet rácsavartam, majd pár élővirágot szúrtam a levelekhez. Ahogy készlettem egy vastagabb zsinegből akasztót fabrikáltam a koszorúra. Így nem csak az ünnepi asztalt díszíthetem ezzel a kompozícióval, hanem a bejárati ajtóra is fel tudom akasztani!

Könnyedén, és gyorsan elkészült, és eléggé feldobta az élővirág ezt a díszt! :) 

 

Tipp: Egy lapos tányérra , ha mű, vagy élő füvet szórunk , és erre helyezzük az elkészített koszorút azzal is feltudjuk könnyedén dobni a húsvéti asztalunkat!

 

Elkészítési idő: 30 perc

Húsvéti asztali koszorú: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: húsvét egyszerű koszorú dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr472812940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása