Édes habos

 2011.03.26. 21:00


Készítsünk egyszerűen, és gyorsan a melegebb napokra egy kis édes hűsítőt!

Hozzávalók: 2db tojás, 3 evőkanál cukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 kiskanál kakaó, 3dl tej, 1 evőkanál eperdzsem.

Elkészítés:
Egy tálba folyasztottam a tojások sárgáját, és hozzá adtam a cukrot, majd a vaníliás cukrot. Ezután habosra kikavartam, és a kakaóport hozzáadtam. Majd a 3dl tejet hozzáöntöttem, és jól elkavartam. Pár percre félre toltam, míg elkészítettem a habot. Egy edénybe raktam a tojásfehérjét, és kemény habot készítettem belőle. Nem maradt más hátra, 1 evőkanál eperdzsemet óvatosan a habhoz hozzálapátoltam, de vigyáztam, hogy össze ne törjem. Egy pohárba mertem a kakaós léből, és a tetejére halmoztam az édes habból, majd kakaóval hintettem meg.
Picit a hűtőbe raktam, és egy pár perc múlva már fogyasztató a habos hűsítő.
Nagyon finom, egyszerű, és a melegebb napokon jól hűsít! :)

Tipp: Kakaó helyett lehet olvasztott csokoládét hozzáadni ehhez az ínyencséghez! Vagy akár a habot gazdagíthatjuk összetört gyümölcsökkel!

Elkészítési idő: 15 perc


Édes habos:



 

Címkék: tej olcsó ételek egyszerű hab hűsítő könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr882774209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása