Gyümölcsös kekszrakás

 2011.02.18. 10:19



Nemcsak pillanatok alatt elkészül, de bármilyen alkalomra fel tudjuk szolgálni ezt az ínyencséget!


Hozzávalók: fél kg akármilyen gyümölcs, (kiwi, meggy, alma, banán), fél kg akármilyen édes keksz, 2cs. vaníliás cukor, 3 evőkanál cukor, 1 kiskanál fahéj, 1 pohár nagyobb kiszerelésű tejföl.

Elkészítés: Egy kisebb tepsiformát előkészítettem, majd a megtisztított gyümölcsöt fölszeleteltem, és jó alaposan ki béleltem vele a formát. Ezután a édes tallérokat a kezemmel összetördeltem, és a gyümölcsök tetejét bevontam vele, majd jól megnyomkodtam. Egy tálba csurgattam 1 nagyobb kiszerelésű tejfölt. Ehhez szórtam 1 csomag vaníliás cukrot, és hozzáadtam a három kanál kristálycukrot. Egy kiskanál fahéjat raktam bele, hogy még finomabb legyen a massza.
Ennek az öntetnek a felét borítottam a keksz tetejére, és fakanál segítségével elsimítottam. Még egy réteget raktam a maradék hozzávalókból, és a legvégén megszórtam fahéjjal, és vaníliás cukorral a tetejét.
Lefedtem egy zacskóval a tepsit, és betoltam egy éjszakára a hűtőbe.  Erre azért van szükség, mert a masszának jól át kell puhítania a kekszdarabokat.
Másnap lehet óvatosan felszelni, vagy kanállal kehelybe merni belőle. Gyümölccsel tálalni, vagy akár csokit olvasztani a tetejére.

Gyorsan, és könnyedén elkészíthető desszert!

Finom ízt adott a gyümölcs, és a fahéj!
Ajánlom mindazoknak, akiknek nem sok idejük marad a konyhában tüsténkedni!

Elkészítési idő: 15 perc


Jó étvágyat kívánok!


Gyümölcsös kekszrakás:

Címkék: gyümölcs olcsó ételek keksz sütemény egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr332669938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása