Karácsonyi díszgömbök

 2010.12.21. 22:05

 

 

Eltört, vagy elavult már az ünnepi díszgömb? Ne dobjuk ki inkább újítsuk fel!

Hozzávalók a felújításhoz: pár db gömb, 1kisebb tekercs szalag, 1-2 evőkanál kristálycukor, 1 tojás fehérje, pár db műfenyő gally, pár db műlevél, kisebb tekercs díszgyöngysor.

Elkészítés: Saját magunk is tudunk ünnepi díszeket könnyedén készíteni.

A karácsonyi díszgömbömet előkészítettem. Nekem mivel az idén arany színben fog pompázni a fenyőfám, ezért a gömbömre arany színt is teszek. Olló segítségével egy kisebb arasznyi hosszúságú szalagokat vágtam, és a dísz akasztója alá kötöttem egy masnit. Én kettő gömbömet újítottam ezzel a módszerrel fel. Elővettem a másik díszt, és az ujjamat belemártottam a tojásfehérjébe, és egy vízszintes hullámot rajzoltam a karácsonyi díszre, majd beleforgattam apró szemű kristálycukorba. Olyan szép lett a végeredmény mintha havas lenne.

De persze akármilyen formát rajzolhatunk a díszünkre, és azt az alakot hangsúlyozza ki a cukor.

Nekem volt itthon művirágom, és arról csíptem le egy levelet, és vettem elő egy műfenyő gallyat is. A gallyat, és levelet mivel drótos mindkettőnek a vége, így összetekertem kicsit, és a gömb fölé az akasztójára rögzítettem.

Ezzel a variációval is színesebbé varázsoltam az ünnepi fát.

Végül szintén egy műgallyat fogtam, és a díszgyöngyökből csíptem egy kisebb szálat, és a gallyra csavartam rá. Pici hajlítható dróttal rögzítettem, és ezt helyeztem a gömb fölé az akasztóra.

Nekem most ezek a frappáns variációk jutottak eszembe. Remélem, meg hoztam mindenkinek a kedvét a karácsonyi dekoráláshoz! :)

Békés, és Boldog ünnepeket kívánok!

Elötte:

Karácsonyi díszgömbök: 

Utána:

 

 

 

Címkék: ünnep olcsó hellókarácsony dekorációk könnyen díszgömb

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr212531262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása