Karácsonyi ajtódísz

 2010.12.08. 12:02

 

 

Díszítsük az ünnepekre az ajtónkat egyszerűen!

Hozzávalók: 1db vékony jól hajlítható drót, pár db műfenyő gally, 1 hosszabb vastag szalag, fehér díszgyöngyök.

Elkészítés: Lassan beköszönt a karácsony, és mindenki eljut egyszer csak odáig, hogy az otthonát feldíszítse az ünnepekre. Aki szereti az egyszerű, és gyorsan elkészíthető dekorációkat azoknak ajánlom a következő ajtókoszorúmat.

Egy hosszabb vékony jól hajlítható drótot vettem elő. 70cm drótot vágtam le belőle, és a két végét jól összetekertem, hogy szét ne jöjjön.

Ekkor kaptam egy nagy kört.

Majd műfenyő gallyakkal jó alaposan körbetekertem, hogy a drót ne látszódjon. 

Minél több gallyat használunk annál szebb lesz az ajtó koszorú.

Bár én a karácsonyfámnak az aljáról vágtam pár kisebb gallyat. Mikor ezzel is megvoltam karácsonyi vastag szalaggal körbe tekergettem, és a szalag két végét elkötöttem. Ezután ugyan ebből a szalagból egy masnit hajtogattam, és a koszorúm aljára rögzítettem egy kisebb műgallyal.

Hogy még szebb, és látványosabb legyen apró fehér gyöngyökkel a vastag szalag mentén szintén körbe tekertem. Nem maradt más mint, az ajtóra akasztani. Én a dísz közepébe állítottam egy mézes puszedliből készült karácsonyfa sütit is.

Nagyon egyszerű kis dekoráció, és fel dobtam vele az ajtómat! :)

Elkészítési idő: 30 perc

Kellemes időtöltést!

Karácsonyi ajtódísz: 

Címkék: karácsony olcsó ajtó egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr562501683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása