Mikulás meleg malac

 2010.12.06. 12:39



A hidegben mindig jól esik egy kis meleg!


Hozzávalók:
1db mikulás csizma, 1 db meleg malac,(boltokba lehet kapni), 1db cipőfűző, olló.

Elkészítés: Elővettem a melegmalacot, de sajnos mikor forró vizet engedtem bele mindig megsütött mikor az ágyba raktam. Ezért egy praktikus dolog eszembe jutott, hogy ne legyen macerás, és ne kelljen varrni sem, vettem egy anyagból készült mikuláscsizmát. Belebujtattam a melegmalacot a csizmába, majd hogy ne lógjon a csizma szára, és passzoljon a tetejénél ollóval apró lukakat szórtam körbe. A cipőfűzőt belefűztem a lukakba, és mikor kész voltam össze húztam, és meg kötöttem.
Így már bármikor, ha fázok, csak melegvizet öntök bele, és nem kell attól tartanom, hogy sütni fog, mert nem csak véd az anyaga, de kellemes, és puha a tapintása.

Aki fázós, és szereti a meleget, azoknak ajánlom a kipróbálását! :)


Kellemes időtöltést!


Mikulás meleg malac:









 

Címkék: meleg mikulás olcsó malac egyszerű praktikák könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr22496803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása