Ünnepi kakaós kalács

 2010.11.20. 12:42



Kiskarácsony, nagykarácsony kisült-e már a kalácsom?
Ha kisült már ide véle had egyem meg melegébe!

Hozzávalók: 175g cukor, 175g puha vaj, 1csomag vaníliás cukor, 2db tojás, 225 g liszt, 2teáskanál sütőpor, 60g étcsokoládé.

Elkészítés: Egy négyszögletes formát kikentem vajjal, és a sütőt bekapcsoltam, hogy jól átmelegedjen, mire hasznát szeretném venni.
Habosra kevertem a vajat a cukorral, majd hozzáadtam a vanília cukrot, a tojásokat, és végül beleszórtam a lisztet, és a sütőport.
A masszát két adagra osztottam. Az egyik adag nyers tésztát belecsurgattam a formába, és jól elsimítottam a tetejét. A másik adag masszába belekevertem az olvasztott csokoládét, és a már formába lévő tésztára folyasztottam.
Előmelegített sütőbe tettem, és 190 fokon addig sütöttem, míg nyomásra rugalmas kalácsot nem kaptam. (30-35 percig) sütöttem.

Azt nem tudom meg mondani meddig áll el, mert gyorsan fogyott! :)

Jó étvágyat kívánok!


Ünnepi kakaós kalács:


 

Címkék: karácsony olcsó recept ételek kalács sütemény egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr222461029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása