Ünnepi gyertyadekorálás

 2010.11.16. 19:25



Otthon is el tudjuk készíteni azt, amit a boltokban megvásárolunk!

Hozzávalók: pár db gyertya, (mécses, vagy nagyobb), pár db karácsonyi képeslap, olló, ragasztó, pár db kipréselt falevél.

Elkészítés: A kidekorálásra szánt gyertyákat előkészítettem, majd megnéztem, hogy mekkora figurákkal tudom kidíszíteni.
Majd elővettem pár darab ünnepi képeslapot, és olló segítségével a mintákat egyenként kivágtam.
Lehet télapós, hóemberes, karácsonyfás.
A kivágott papírokat jól beragasztóztam, és a gyertyákhoz rögzítettem.
Bár én sok figurát a mécses gyertya tartójához ragasztottam.
Mikor ezzel megvoltam a maradék két nagyobb gyertyámat ragasztós kipréselt falevéllel tettem látványossá.

Szebbé tudjuk pillanatok alatt varázsolni az ünnepi gyertyáinkat!


Kellemes időtöltést kívánok! :)


Ünnepi gyertyadekorálás:



 

 
 

Címkék: gyertya olcsó egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr62453220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása