Vaníliás puffancsok

 2010.11.09. 07:57




Gyorsan elkészíthető finom falatok!


Hozzávalók:
14 dkg vaj, 20dkg liszt, 8 dkg cukor, 1 db tojás, 1 csomag vaníliás cukor, fél csomag sütőpor, fél citrom leve, lekvár, (akármilyen).

Elkészítés: Kényeztessük magunkat mindig, valami könnyen elkészíthető finomsággal!
Egy edényt kerestem, és a következőket raktam bele: a vajat, a lisztet, a cukrot, a tojást, a sütőport, és végül a vaníliás cukor felét. Majd jól elkavartam fakanál segítségével, és lisztes nyújtódeszkára pakoltam. Ezután kisújnyi vastagságura nyújtottam, és kés segítségével kisebb háromszögeket vágtam, és mindegyik tetejére egy fél kiskanál lekvárt helyeztem. Mikor ezzel megvoltam feltekertem a tésztákat, és kifli alakot formáltam belőlük. Egy tepsit kikentem vajjal, majd beliszteztem, és a lekváros falatokat bele tettem. Előmelegített sütőbe közepes lángon készre sütöttem.
A kész süteményeket előbb beleforgattam citromnak a levébe, majd kristálycukorral elkevert vaníliás cukorba.

Lehet tányérra halmozni, és fogyasztani.

Isteni finom lett, és a citrom adott egy különleges ízt az édességnek!

Jó étvágyat! :)
Elkészítési idő. 30 perc

Vaníliás puffancsok:




 

Címkék: csirke kifli olcsó recept ételek lekvár könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr282435292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása