Díszboríték

 2010.11.08. 12:33


Készítsünk egyedi borítékot!


Hozzávalók: 1db A4 lap, olló, kiskanál, ragasztó, ceruza, egy kisebb papírdoboz, szalag, pár db gyöngy, (karkötőről, vagy nyakláncról) 3 db kipréselt falevél.


Elkészítés: Nincs is annál szebb, mint saját készítésű dolgainkkal lepjük meg szeretteinket!
Egy A4-es papírt helyeztem a nyomtatóba, és a laptopomon kerestem mandala mintákat.
Mikor sikerült kiválasztanom a megfelelő virág rajzot akkor rányomtattam az A4 papírra.
Ollóval levágtam a papír aljáról, és felső részéről a nem odaillő fehér részt.
Majd a papírt függőlegesen helyeztem az asztalra, és karton dobozból vágtam ki egy sablont, mert ez lesz a boríték teteje. Szóval a már kivágott sablont a papír tetejére raktam, és körbe rajzoltam, majd olló segítségével körbevágtam. Így kész is lett a boríték teteje, amivel lezárom a dísz borítékot.
Ezután a papírt az alsó részénél megfogtam, és a közepéig behajtottam. Ragasztót fogtam, és a két oldalánál jól lerögzítettem. Óvatosan kell a ragasztóval bánni, mert ha túl sok ragasztót csöpögtetünk a papírra át üt és csúnya lesz.
Két oldalt mikor befejeztem a ragasztást vártam picit, hogy jól meg száradjon a ragasztás helye, majd egy kis kanál végét a boríték oldalához szorítottam, és ezt rajzoltam körbe, majd kivágtam.
Nagyon szép félkör mintát kaptam végeredménynek, és díszesebbé varázsoltam ezzel.
Így jártam el a boríték másik oldalával is.
Most már egy fixen összeállított borítékot kaptam, de éreztem, hogy hiányzik még valami. Pár darab falevelet préseltem ki, és azzal dekoráltam a boríték elejét.
Nem maradt más hátra, mint szalagot kerestem színben hozzá illőt, és ragasztóval a boríték tetejére rögzítettem. Én még díszítettem a szalagnál egy kisebb szál gyöngysorral.

Nagyon szép, és látványos lett!! :)


Elkészítési idő: 30 perc

Díszboríték:



 

Címkék: olcsó egyszerű boríték dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr822433343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása