Őszi asztali dekoráció

 2010.10.30. 08:04



Mire tudjuk használni még a gyümölcsöt?

Hozzávalók: 1-tányér, pár db- falevél, 1 db- körte, 5db-mandarin, pár db-műlevél, pár db- szegfűszeg, 1db- fekete filc.

Elkészítés:
Készítsünk egy egyszerű asztali díszt gyümölcsökből! Egy kisebb lapos tányért vettem elő, és két fajta falevéllel kibéleltem. Majd a gyümölcsöket megtisztítottam, és a körtének fekete filccel halványan szemét, és száját rajzoltam. Mikor ezzel megvoltam a körte közepébe egy drótos műlevelet beleszúrtam, és a tányér közepére helyeztem. Fogtam 3db-mandarint és a körte mögé, halmoztam. Nem maradt más hátra, mint a megmaradt 2-mandarint kidekorálni. Mindkét gyümölcsnek a tetejét kés segítségével levágtam, és ez lesz a kalapjuk. A két kalapnak a közepébe szintén drótos műlevelet rögzítettem, és pár darab szegfűszeget szúrtam köré dísznek. Végül szegfűszeggel szemet, és szájat raktam a gyümölcsöknek, és a körte elé pakoltam a mandarinfigurákat.

Gyorsan, és könnyedén elkészíthető, és mutatós az asztal közepén.

Kellemes időtöltést mindenkinek!


Őszi asztali dekoráció:


Címkék: gyümölcs egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr372409143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása