Csokis falatok

 2010.09.28. 10:58

 

 

Süssünk tábla csokival!


Hozzávalók a tésztához: 4-db tojás, 8-evőkanál cukor, 4-evőkanál liszt, 1-kiskanál vaj, 1-fél citrom reszelt héja, 1-tábla tejcsokoládé.

 

Hozzávalók a sziruphoz: fél dl-narancslé, pár csepp rum aroma.

 

Elkészítés: A következő receptet azoknak ajánlom, akik szeretik a csokis édességeket.

A piskótatésztát készítettem el. Két edényt vettem elő egyikbe a tojássárgáját, a másikba a fehérjét csurgattam. A cukrot beleszórtam, és jól kikavartam mind kettőt. Majd óvatosan a sárgájához adtam a fehérje kemény habot, és elkavartam. Ezután reszeltem bele pici citromhéjat, és hozzászórtam a lisztet is. Mikor eldolgoztam kivajazott, lisztezett formákba öntöttem. De a formákat, csak félig töltöttem meg, mert sütés alatt megnő a sütemény. Félig megsütöttem, majd a tábla csokit apró darabokra vágtam, és az édességre szórtam, és tűpróbáig készre sütöttem.

A narancslét, és a rum aromát összevegyítettem, és egy tányérba borítottam. Ahogy kihűlt a tészta ebbe a rumos-narancsos szirupba mártottam picit, az alját, és tetejét, utána tálcára lehet rakni, és fogyasztani.

 

Isteni finom lett a csoki darabokkal a közepén!

 

Jó étvágyat! :)

 

Csokis falatok:

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: recept csoki ételek sütemény egyszerű

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr762329059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása