Barackos álom

 2010.09.08. 20:00

 


Süssünk gyümölccsel valami finomságot!
 
Hozzávalók: 4db-tojás, 4-evőkanál liszt, 4-evőkanál cukor, 4db őszibarack, 1-kisebb doboz natúr joghúrt, 3-csomag vaníliás cukor, fél zacskó kókuszreszelék, fújós tejszínhab, pár db cukor díszíteni a tetejét, 1-kiskanál vaj. 
 
Elkészítés: Egy lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam, majd egy nagyobb üvegedényt rá tettem, és a tojások sárgáját félig kikavartam forró gőz felett. A cukrot hozzá szórtam, és így is még kavargattam, majd levettem, és félre tettem az edényt. Ugyan így jártam el a tojások fehérjével is, és a fehérje habot hozzá lapátoltam óvatosan a sárgájához, de óvatosan, hogy össze ne törjem a habot.
Hozzá szitáltam a lisztet, és eldolgoztam.
Egy kisebb lábast vettem elő, és kivajaztam, és liszteztem, és beleöntöttem a nyers masszát.
A megmosott, és a héjától megszabadított őszibaracknak a felét apróra vágtam, és lisztbe megforgattam.
A lisztes gyümölcsöt a masszába dobáltam, és előmelegített sütőbe hagytam tű próbáig sülni.
 
Addig elkészítettem a süteménybe a krémet.
A natúr joghurtot egy bögrébe borítottam, és a vaníliás cukrot szórtam bele, és nyomtam egy kis tejszínhabot is. Jól elkavartam, és egy fél barackot még hozzápréseltem.
Ahogy készre sült a tészta, és kihűlt kettévágtam, és a krémmel betöltöttem. Rápakoltam a tetejét a tortának, és szintén a krémmel megkentem, majd kókusz reszelékkel megszórtam. Díszítettem csokis cukrokkal, és tejszínhabbal, és persze gyümölccsel.
Nagyon finom lett, és isteni, ahogy belesültek a barackok! :)

Ajánlom mindenkinek a kipróbálását!

Elkészítési idő: 40 perc
 
Barackos álom:

Címkék: gyümölcs recept ételek sütemény egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr962255139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása