Tejberizstorta

 2010.09.02. 20:14

 


Készítsünk könnyedén tortát!

 

Hozzávalók: fél l-tej, 3-nagyobb marék rizs, 3-evőkanál eperdzsem, 2b-kis csoki töltetlen, 1-kiskanál méz, 1db-poharas vaníliás puding, fél banán, 1-evőkanál cukor, fél marék darált dió.

 

Elkészítés: Állítsunk össze sütés nélkül egy mutatós, és finom tortát.

Egy zománcos edénybe öntöttem a tejet, és forrni hagytam, majd a megmosott rizst hozzá adtam, és közepes lángon kavargattam. Mielőtt készre főtt volna belehintettem a cukrot, és jól elkavartam.

Lehúztam a tűzről, és hagytam kihűlni.

Addig egy nagyobb alutálat kerestem, és az egyik kis csokit reszelő segítségével lereszeltem úgy hogy befedje a csoki a tál alját.

A tejberizsbe belekanalaztam a poharas pudingot, az eperdzsemet, a mézet, és jól eldolgoztam, és az alufólia tálba öntöttem, amibe ugye reszeltem már a csokit. Elsimítottam, és erre rá reszeltem még a másik csokimat, és díszítettem banánnal a tetejét, és hogy mutatósabb legyen a desszert, én nyomtam egy kis tejszínhabot rá.Végül a darált dióból szórta egy picit a közepére.Ezután egy fél órára a hűtőbe helyeztem, és utána lehet felszeletelni, és fogyasztani.

Gyorsan kész voltam vele, és isteni lett, és persze nem kellett sütögetnem semmit!


Jó étvágyat kívánok! :)

Elkészítési idő: 40 perc

Tejberizstorta:

 

Címkék: olcsó torta recept ételek rizs egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr622255028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása