Ha szorít a cipő

 2010.08.17. 21:17



Mit tegyünk, ha kicsi a cipőnk?


Hozzávalók:
1db-új lábbeli, hűtőszekrény.

Biztosan mindenkivel előfordult már, hogy elment egy kirakat előtt, és meglátta álmai cipőjét.
Legalábbis velem megtörtént, és meg szerettem volna vásárolni. Nem estem kétségbe, mivel van egy trükköm: Ha a fagyasztóba tesszük a cipőt, akkor fél-egy számmal meg tudjuk nagyobbítani.

 Kibéleltem amennyire csak tudtam papírgalacsinokkal, és a fagyasztóba tettem, és vártam 1-2-órát. Majd felhúztam, és jártam benne pár percet, és ismét beraktam a hűtőbe, és így jártam el 5-napig. (Naponta legalább 2-szer érdemes benne mászkálni.)
Azt vettem észre, hogy ha minden nap felveszem, és járok benne, és persze a hidegbe van a hűtőben ettől megnyújtottam, és lám fél-egy számmal sikerült húzni rajta.
Nem tudom, a pontos magyarázatát, de működik.
Szóval nem feltétlenül kell elkeseredni, ha nem kapunk a saját méretünkbe cipőt.
(Miközben kerestem a neten ennek a jelenségnek a magyarázatát, találtam még egy jó módszert. Eszerint vizes zoknival ki kell tömni a lábbelit, és ettől is tágul a cipő.)

Ne felejtsük el, sohasem hogy nem a cipő kicsi, hanem a lábunk nagy! :)





 

Címkék: olcsó cipő egyszerű praktikák könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr32229010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.08.19. 09:08:05

Ajánlom még a módszert, amit Hamupipőke mostohája alkalmazott.

Soha, de soha ne vásárolj olyan cipőt ami nem passzol a lábadra!

Amikor fiatal voltam és is meg tettem, nem egyszer. A szűk cipők miatt sarkantyút sikerül növeszteni, és ez még csak a jobbik eset, bütyök, tyúkszem az életed végéig megkeseríti az életed.

A lábadra nem csak addig van szükséged amíg a férfiak megbámulják vadi új topánkádban.
süti beállítások módosítása