Gyümölcs kocka

 2010.08.06. 08:13

 


Süssünk valami gyümölcsöset!

Hozzávalók a tésztához: 4db tojás, 4-evőkanál cukor, 4-evőkanál liszt.
 
Hozzávalók a töltelékhez: 1-doboz natúr joghurt, 2-csomag vaníliás cukor, pici tejszínhab, akármilyen gyümölcs, (meggy, eper).
 
Elkészítés: Nyáron könnyebben tudunk gyümölccsel süteményeket, különböző ételeket összeállítani, hiszen van, aki boltból, és persze van, aki saját termésből varázsol az asztalára igazi ínyencségeket. Az első dolgom a tűzhelyet bekapcsolni, hogy kellő képen átmelegedjen a sütő mire, hasznát szeretném venni. Két edényt elővettem, és a tojásokat szét választottam.
Egyikbe a sárgája került a másikba a fehérje. A sárgájához hozzáadtam a cukrot, és robotgéppel kikavartam. Ezután egy lábasba öntöttem vizet forrni hagytam, és a fehérjét a fövő víz tetejére helyeztem, és félig felvertem, és csurgattam bele pici citrom levet. Addig kavartam, míg kemény habot nem kaptam. A fehérje habot óvatosan, hogy össze ne törjem hozzá lapátoltam a sárgája masszájához, és összekevertem. A lisztet is hozzáadtam, és szintén elkavartam. Kivajazott, és lisztezett tepsibe folyasztottam, és előmelegített sütőbe készre sütöttem. 
Addig megcsináltam hozzá a tölteléket. Egy tányérba kanalaztam a natúr joghurtot, a vaníliás cukrot, és végül nyomós tejszínhabból fújtam egy picit, és bár nekem földi eprem volt itthon, de más gyümölccsel is jó elkészíteni. A krémbe beletörtem az epret, ezután a kihűlt piskótát kettévágtam, és megkentem a kész krémmel.
Rá pakoltam a süti tetejét, és porcukorral meghintettem, és mehet is a hűtőbe.
30 perc elteltével már fogyasztható is.
 
Jó étvágyat kívánok! :)
 
Elkészítési idő: 45 perc

Gyümölcs kocka:
 
Tipp: Ezt a kémet teakekszek betöltésére is ajánlom. Elég, ha tejfölt vagy natúr joghurtot összekeverünk vaníliás cukorral, és ha csokis kekszet akarunk enni, csak hozzá adunk kakaóport, és már össze is ragaszthatjuk a készen vásárolt édes tallérokat. Nem kell megijedni, mert a masszától finomabb, és persze puhább lesz.
 
 

Címkék: gyümölcs olcsó recept ételek sütemény könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr892202760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása