Almáshabos

 2010.04.16. 19:12



Nagyon könnyedén, és egyszerűen elkészíthető sütemény.


Hozzávalók: 12 dkg margarin, 4 db tojás, 25 dkg cukor, 20 dkg liszt, 1 csomag vaníliás cukor, 1 csomag sütőpor, 3db alma, 6db keksz, (háztartási, töltött vaníliás keksz, bármilyen lehet) 1kiskanál fahéj, 1 evőkanál eper dzsem, 15 dkg cukor.


Elkészítés: Mikor fáradt vagyok, és nem sok kedvem van a konyhába sütni, akkor szoktam valami pofon egyszerű, és gyorsan összeállítható édességet készíteni.
Az első dolgom, hogy a tűzhelyet bekapcsolom, hogy kellő képen átmelegedjen a sütő. A tepsit kibéleltem sütőpapírral, de ha valakinek nincs otthon, akkor egy papír szatyrot kettévág, és azzal kilehet bélelni a tepsit.
Volt itthon töltött vaníliás kekszem ebből reszeltem a tepsibe 6 darabot. Majd 3 darab almát szeleteltem a keksz tetejére. Ezután fahéjas cukorral megszórtam a gyümölcs tetejét. Egy tálat elővettem, és a
vajat habosra kavartam a 10 dkg cukorral. Hozzáadtam a tojások sárgáját, a vaníliás cukrot, a sütőport, a lisztet, és a tojások keményre felvert tojásfehérjét.(Én nem adtam hozzá cukrot, úgy vertem fel.) 4 db tojás kell ehhez a süteményhez, és a tésztába , csak kettő tojásfehérjét adtam a maradék kettőt, pedig félreraktam az édesség habjához amit a legvégén a tetejére kenek.
Elkevertem a masszát az összes nyersanyaggal, és ráborítottam a fahéjas cukorra. Megszurkáltam óvatosan tűvel a tetejét, és készre sütöttem. Szintén tű segítségével néztem meg, hogy jó-e a tésztám. Félig hagytam kihűlni, és az eperdzsemet óvatosan rákentem. Majd forró gőz fölött a maradék két tojás fehérjét felvertem félig, és adtam hozzá 1 kanál cukrot ettől még szebben kikavarodik. Persze még a cukor hozzáadása után kicsit kavartam. A készre vert habot kenőkéssel egyenletesen felvittem az almás sütemény tetejére, és 2-percre visszatettem a sütőbe a hab miatt, hogy ne essen össze.
Elkészítési idő: 40 perc

Kezdőknek is ajánlom az elkészítést!
Vigyázat gyorsan fogy! :)

Íme a kész süti:

 
 

Címkék: alma recept ételek keksz sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr181927568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása