Welsh

 2010.04.05. 23:21



Nyugat Európában nagyon népszerű a welsh, mert könnyen, és olcsón elkészíthető.

Hozzávalók: cheddar sajt, ( kipróbálhatjátok trappista sajttal is, mert Magyarországon nem biztos ,hogy kaptok cheddar sajtot).
Csipet só, margarin, mustár, fekete bors, sör, pár szelet kenyér, burgonya, savanyúság,

Elkészítés: Én igazából nem szeretem a nehéz, zsíros ételeket, de amit most bemutatok az az lesz:) Volt itthon fagyott hasáb burgonyám és ebből egy marékkal raktam a tepsibe sülni. Nem szoktam soha olajjal főzni, ezért ezt a megoldást találtam ki, és így nem lesz olajos a krumplim. Nem fog leragadni a tepsibe, mert fagyott, de ha normál burgonyát hasítunk bele az sajnos letapad ,és nehéz kiszedni mikor megsült.
Majd 4 szelet kenyeret a sütőbe beraktam pirulni. Addig egy lábasba beleraktam egy evőkanál vajat akármilyen vaj jó hozzá és elkezdtem olvasztani, majd hozzáadtam fél kiskanál mustárt, csipet sót, csipet fekete borsot, hozzáöntöttem 3-evőkanál sört bármilyen sör jó hozzá, megvártam, míg jól felforr és végül a sajtomat hozzá kevertem. Én nem reszeltem a sajtot, hanem vastag szeleteket vágtam és így raktam bele a többi alapanyaghoz.
5-percig kavargattam, míg jól elolvadt a sajt, a lényeg ,hogy sűrű legyen a sajtos masszánk. Nem szabad sok mustárt, és borsot szórni bele, inkább a sajt domináljon jobban. Kivettem a megpirult kenyeret a sütőből, és a sűrű sajt masszát rácsúrgattam a kenyérre, majd vastag szeletelt sajtot raktam még a massza tetejére, és így betettem a sötőbe. Addig, amíg szépen rá nem olvadt a sajt. Megsült a burgonyám kiszedtem egy tányérra, és mellé raktam a kenyerem. Én még egy picit öntöttem a sörből a tetejére és hozzá lehet paradicsomot enni, vagy savanyúságot. A sör amúgy nagyon jól csúszik hozzá.  A welsh finom, laktató, és vigyázzon a gyomrára, aki nem bírja a nehéz ételeket.

Elkészítési idő: 35 perc

Íme a welsh:





 

Címkék: recept ételek welsh cheddar

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr61897588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása